Otázky a odpovede

Na čo môžem použiť úver či pôžičku od PROFI CREDIT?

Spotrebiteľské úvery môžete použiť na čokoľvek. Nie sú účelovo viazané, záleží teda len na Vás, čo si za peniaze z našej pôžičky zadovážit

 

Kde môžem požiadať o úver?

Stačí vyplniť on-line formulár na našej internetovej stránke. Na základe informácií, ktoré nám poskytnete, Vás budeme kontaktovať a všetky potrebné kroky k uzatvoreniu úveru s Vami prerokujeme telefonicky, alebo osobne.

 

Akú sumu mi požičiate?

Záleží na výške Vášho príjmu. V rámci spotrebiteľského úveru môžete dostať sumu vo výške od 300€ do 3 000€

 

Aká je výška úrokov ?

Výška úrokov závisí od výšky úveru a zvolenej dĺžky splácania. Konkrétne príklady Vám oznámime pri osobnom stretnutí.

Aké doklady musím predložiť, aby som mohol získať od Vás úver?

Pre poskytnutie napríklad spotrebiteľského úveru je potrebné doložiť tieto doklady:

  •           občiansky preukaz
  •           kópiu pracovnej zmluvy, výpis z bankového účtu za posledný mesiac, výplatnú pásku za posledné 3 mesiace
  •           dôchodca dokladá dôchodkový výmer a aktuálny doklad o dôchodku (z pošty, výpis z účtu s dôchodkom)
  •           mamičky na MD je potrebné aby mali odrem rodičovského príspevku aj iný príjem ( výživné na dieťa... )

 

Akou formou mi bude úver vyplatený, ako budem splácať?

Výplatu úverov vykonávame bezhotovostným prevodom peňazí na Váš účet. 

Pôžičku môžete splácať bankovým prevodom.

 

Ako dlho trvá schválenie úveru?

V prípade, že doložené doklady budú kompletné, je možné úver schváliť a odoslať požadovanú sumu na Váš účet do 24 hodín od podpisu zmluvy.

 

Môžem k zmluve o spotrebiteľskom úvere uzavrieť poistenie schopnosti splácať?

Poistenie schopnosti splácať k zmluvám neponúkame, ale v prípade problémov je možné požiadať o odklad či zníženie splátok (v prípade straty zamestnania, zdravotných problémov a pod.).

 

Čo je to automatický revolving?

Ide o automatické navýšenie, ktoré poskytujeme našim klientom po splatení zmluvne stanovenej časti úveru. Môžete tak dostať ďalšie peniaze bez nutnosti spisovať žiadosť či znovu dokladať výšku príjmov.

 

Čo mám robiť, keď som v omeškaní a nemôžem uhradiť splátku?

Ak ste sa dostali do situácie, keď nebudete môcť uhradiť splátku, kontaktujte nás čím skôr, bez meškania. Vzniknutú situáciu prediskutujeme a navrhne najlepší postup, ako vzniknutú situáciu riešiť.